Alla inlägg under mars 2012

Av therese strand - 28 mars 2012 13:33

förskyld och jävlig..


Känns som om jag har haft 40 graders feber i natt, kallsvettats som en gris. usch, Får se om ja orkar gå på praktiken idag. Men det hade som varit bra, för var inte där i går heller.. Annars blirdet att vara hemma och stor städa hela lägenheten, ser förjävligt ut här. 


Hur vore de inte att flytta från luleå? seriöst.. börja om i en ny stad, nya människor. Där ingen vet någontin om en. fan va awesome det hade varit. Men det är inte så lätt, Måste först och främst få ett jobb, och för det andra måste jag skaffa lägenhet. Men det vore en dröm, min bror ska ju flytta till västerås, mycket möjligt i alla fall. Så där hade jag kunna tänka mig bo.


Jag tänker då fan i mig heller bosätta mig i luleå foreeevah! aldrig i livet,

Någon som hänger med mig?    


     

Av therese strand - 26 mars 2012 16:08

... ja vad gör du egentligen som är så jävla mycket bättre då?

Sitter på denna jävla datorlektion igen, som ja gör nästan varje måndag, hehe. När jag orkar, vi håller på att göra en egen hemsidan, vi ska väl vara klar om någon vecka tror jag. Jag har ju fan inte ens börjat.. Ja då är det ju som det ska  

Sen ska ja hem och kolla hur det går för malin i lägenheten, blir säkert skit snyggt stumpan, sen blir det att fara till hertsön för att umgås med wille, magnus och rebecca! IMORGON BÖRJAR JAG KLOCKAN FEM!, kommer göra det tisdag-torsdag i två veckor, ahmen dra mig baklänges så jävla skönt. sova sova sova<3 = Uppe sent på nätterna?

Vi hörs!

  

Av therese strand - 26 mars 2012 10:21

Godmorgon allihopa! :)

Sitter på livsmedleskunskap lektion på skolan och får sååååå mycket gjort, eller så inte.. nemen, ja orkar inte börja med arbetet nu, jag gör klart det under lovet istället ;) hehe. Så ska gå och ragga upp en femma så ja får i min nå kaffe, åh så sugen på en kaffekopp<3

Malin ska tapetsera hos mig idag om jag nu har kvar nå spackel hemma, hoppas!! kommer bli så snyggt   ,

 nu ska ja knata vidare, vi höres vidare under dagen, Heiiipa!

Av therese strand - 25 mars 2012 22:13


Vågen
 Vecka: 13 (2012-03-26 - 2012-04-01)

Kreativa val och saker som du personligen brinner för kommer att dominera den närmaste veckan. Din smak skiljer sig från dina vänners, din familjs, kollegers och kunders – den saken är helt klar. Men med din skarpa blick och din mycket säregna logik kommer du att anföra, påverka och undervisa andra.
 

Av therese strand - 25 mars 2012 19:10

Så sjukt sugen på att göra en ny tatuering, någon liten bara. funderar på den hära,
Fast jag vill att den ska sitta vid nyckel benet,  


vad tycker ni?

   

Av therese strand - 25 mars 2012 18:12

Den här spelades mycket av kvällen igår! ;) haha skön låt.

Av therese strand - 25 mars 2012 18:02

   

Min rebeccas och henkes fixide ;)


 

Yeh its me, and im soooo fashion! 

 

Markus hejar på luleå som SUGER KUK!

 

henke, tobbe och fredde.

Me and rebecca!

   

Johnny är på g i vanlig ordning!




 
Av therese strand - 25 mars 2012 17:58

Söndag, ännu en gång..

har precis varit på affären med rebecca och köpt papper, yougurt och lite godis, nu blir det söndags mys i vanlig ordning, även haft finbesök nästan hela dagen av ett gäng pojkar :)  Var sjukt roligt i boden igår föresten, hade först lite förkrök hemma hos mig, kom lite blandade människort, sen åkte vi bil vidare till boden! var bra dag, en natt fylld med fylla, glädje och dans ;) Oyeah.

Nu ska ja fortsätta att se på film och bara ta de jääääävligt lugn,

Rätt så otaggad för en skoldag fram till klockan fem imorgn.. *suck* 

Presentation


En blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards