Alla inlägg den 11 mars 2012

-

Av therese strand - 11 mars 2012 19:51

Du lät mig förlora för att lära mig att vinna.

   

Av therese strand - 11 mars 2012 19:18

Bitch please..

 Jag älskar söndag för att det är en sån där då man bara kam göra ingenting, ba äta och må bra. Men ändå så är det slutet på veckan och det betyder att det är Skola dagen efter, och det suger ju rätt hårt. man man har ju ett val, ja kan ju stanna hemam om ja vill.. 

aja, nog om det för fan, Hade faktiskt inte riktigt trevlig kväll igår, var överallt och ingen stanns, och full var ja. det kan ja lova, men det var kul! Hade tydligen somnade på toan hemma hos mig, Så avslutades min kväll. men det är väl trevligt, en sovandes therese på toaletten är väl inte helt fel?    
 

byebye.


     

Av therese strand - 11 mars 2012 19:06

"rykten skapas av hatare , sprids av

avundssjuka och accepteras av idioter"


Hey på er allihopa, Precis kommit hem från farmor och farfar, var där och fikade med pappa och jennifer. Men innan det blev det middag hemma hos pappsen, blev köttfärslimpa potatis och sås, sjukt gott var det! sen go fika efter det, kan de bli bättre. Nu sitter jag och väntar på en seg alexander som ska komma och umgås! och micke kanske han också var med, jag vet inte. 

Funderar på om ja ska släpa med honom till storheden, för min kyl består av et

t smör paket och lite taco sås. Hur bra är de på en skala? satana perkele! nemen, Seya later bitches!


I know you love b´me, XoXo
 

Presentation


En blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards