Alla inlägg under februari 2012

Av therese strand - 29 februari 2012 18:39

blir tydligen krogen ikväll istället, ska bli kul blir olivers,

så nu blir det att dyka ner i flaskan istället för godispåsan.   


Av therese strand - 29 februari 2012 17:44

det var ett tag sen..


Inte haft tid att blogga riktigt, varit mkt med hundarna och det. blev en lång promenad till candy corner med hundarna och köpa massa godis, känner mig uppsvälld förtillf'ället.. och jaa, det är på grund av godiset. ska ladda ner massan filmer och mysa ner mig i soffan, hoppas ni får en bra kväll   

Av therese strand - 26 februari 2012 15:59

Hola amigos! 


Sitter hos mig förtillfället bara och tar de lugnt med rebecca, ska fara till min pappa på nån timma och äta middag, hoppas de blir nå gött, Sen får man se vad som händer ikväll, det e ju som sagt söndag, men vi har ju lov. så what ever   


Av therese strand - 26 februari 2012 10:20

       

 
Av therese strand - 26 februari 2012 09:58

Söndag - SHOT ME IN THE HEAD!

blev rätt sent igår ändå, men vi höll oss här på tuna, satt hos linkan och sm drack lite. Men drog hem sen och som med hundarna, mys pys!  Nu funderar jag på att gå på en promenad in till stan och sola.. känns lockande, ska bara skrapa ihop lite pengar. Haha, 

Imorgon hade jag ju tänkt att ja skulle ha sovmorgon eftersom att det är lov, men nae jag har tandläkartid kl 09.00, fuck me! aja, whatever. Sånt man får ta, måste ändå in till soc och lämna in nå papper så man får lite money cash! ;) hehe  


Kolla här är mina snyggingar, :)

 

Av therese strand - 24 februari 2012 12:58

Här är det fullt jobb av mig och herr lindvall, eller är det facebook?   

 

Av therese strand - 24 februari 2012 12:55

Japp, jag är fortfarande här. och får fortfarande inte så mycket gjort, borde ta tag i de här nu, men whatever nu är det fredag och då går vi fan i mig på lov! Ska och sola med micaela nu efter skolan sen hem till dom mysa hundarna! <3

more update later, ciao.


Mickis och jag! :)

 

Presentation


En blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards