Alla inlägg den 24 februari 2012

Av therese strand - 24 februari 2012 12:58

Här är det fullt jobb av mig och herr lindvall, eller är det facebook?   

 

Av therese strand - 24 februari 2012 12:55

Japp, jag är fortfarande här. och får fortfarande inte så mycket gjort, borde ta tag i de här nu, men whatever nu är det fredag och då går vi fan i mig på lov! Ska och sola med micaela nu efter skolan sen hem till dom mysa hundarna! <3

more update later, ciao.


Mickis och jag! :)

 

Av therese strand - 24 februari 2012 09:19

Saknar dig och älskar dig mer än du tror. I belive in you. Du klarar det här, vi träffas snart igen! :)

Kämpa på, vi står bakom dig hela vägen fram. Det vet du, familj är alltid familj! 




Bror.. <3
 

Av therese strand - 24 februari 2012 08:47

Tror  ni jag var nå trött i morse eller,  vaknade halv sju och tog beslutet att stanna hem! men då vaknade jag halv åtta igen och var mycket piggare gick upp drack kaffe och rökte en cigg sen skjusa micke mig till skolan, Känns bra nu.   

Men känns snäppet sämre att ja slutar typ kvart  i tre..   Men sen ska jag avnjuta av en solning med mickaela, det förtjänar jag. Ja hörrni, det är ju fredag idag? blir en vit helg för mig, ska till mamma och vara hundvakt medams hon och dom andra avnjuter sitt lov i Linköping.. Men jaa somsagt, NU HAR VI LOV!!!! kalas bra. men nu ska ja forsätta "arbeta"  tjaråååååå.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards