Alla inlägg den 15 februari 2012

Av therese strand - 15 februari 2012 15:46

Är det någon som ska på tomorrorland iår??? jag vill och jag måste dit, förstår ni hur fett det hade varit,!!! Ska fan börja kolla biljetter nu och dra med mig nå folk! OYEAH! here we come belgien!

Av therese strand - 15 februari 2012 15:31

Av therese strand - 15 februari 2012 15:22

var en mysig kväll igår med rebecca och micke, vi köpte massa chips och godis osv. Istället för att festam men man kan ju fan inte göra det på en tisdag, även fast man fyller år ;p nejnej, men det var skönt att somna tidigt igår också.

Längtar till Fredag för då ska jag gå ut med josefine, som jag inte gjort på hur länge sen helst! så det blir fina fisken, Men nu ska ja gå och ta en cigarett jefel! usch och fy, ska ju sluta. Men det var andra ciggen idag bara,  


    


Av therese strand - 15 februari 2012 15:17

det måste ju fan va nå fel på mig.. somnade kring elva igår sov ända till kvart över åtta! sen for jag till skolan va där typ till halv elva sen hem och sov ända fram till nu. Och jag är fortfarande trött?! wtf är det här.. Tror jag börjar bli sjuk, så var jävulskt skönt att bara vara hemma och vila. Mådde dåligt somfan igår, mår lite illa fortfarande.. men det går väl över.


Väntar på rebecca och hennes mormor nu som ska hämta mig, sen blir det middag hos dom! mysigt, Men nu ska ja äta upp mitt fantastiska nötgodis<3 vi hörs senare.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards