Alla inlägg den 11 februari 2012

Av therese strand - 11 februari 2012 09:28

Pappa kom hit vid kvart över åtta och började med köket, gode trött var jag. Men nu har jag fått i mig frukost och kaffe, så nu är jag på topp igen. Pappa märkte efter ett tag att han hade köpt fel lim.. hehe! Så han var tvungen att fara iväg att köpa annat. Nu ska jag ut på en morgon cigg sen blir det att klä på sig nå kläder.


Doris kommer och hämtar mig sen då blir det att fara iväg på möte,

sen blir det att pumpa bort allt godis och chips från igår ;) haha. 

Av therese strand - 11 februari 2012 00:24

Jag har faktiskt pluggat ikväll, helt seriöst! Jag skrev att ja skulle göra det, de är en sak. Men jag gjorde det, åh fyfan! stolt över mig själv faktiskt, på en fredag. vad har hänt? aja, känns riktikt skönt, för är nästan klar med två arbeten! wiho, blir att fortsätta imorgon, Har även hunnit med att se två filmer.


Blir att slå på en tredje sen godnatt, Pappa kommer klockan sju imorgon och fortsätta med mitt kök,

fucking kill me, ingen sov morgon för mig, aja what ever har ändå planer imorgon, så ska ändå upp tidigt!


Godnatt!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards