Alla inlägg den 12 februari 2012

Av therese strand - 12 februari 2012 21:38

Då var helgen slut, imorgon är det upp till skolan igen!

Ska försöka på mig att plugga lite nu, men går inte så bra. Ingen motivation alls..  Men den

kommer väl, sen blir det att mysa ner sig i sängen och slå på en film. God natt snyggingar! 


 

Av therese strand - 12 februari 2012 17:34

Pappa bjuder på hämt pizza och cola, life is good! och Köket blir riktigt fint också. så jag är hel nöjd,

Väntar på fröken rebecca som ska komma hit och se film sen och plugga lite grann! Nu ska ja tjocka
i mig en till pizza bit, ångesten får man ta i tu med senare, hehe   


 

Av therese strand - 12 februari 2012 16:23

Perhaps I was blind to the facts, stabbed in the back
I couldn't trust my own homies just a bunch a dirty rats.


 

Av therese strand - 12 februari 2012 15:00

ahmen tja!


Var en trevlig kväll igår faktiskt. Först blev det pizza på tocana med Aziz, Rebecca, Simon och Johan sen vidare för lite förkrök hos braxxi! Musik, skratt och alkohol, haha! nemen det var trevlig där faktiskt, sen drog vi vidare till krogen! erfter det blev jag himla trött så alexander fick köra hem mig! har glömt bort hur slut man blir av att festa seriöst   


Idag är jag en död dam kan man väl säga.. Inte bakis eller så, men jävulskt trött! pappa kommer strax och ska fortsätta sitt fina arbete i mitt kök, Kommer säkert upp någon bild sen när det är klart! aye. VILL TRÄNA!!!! hoppas jennife följer med mig senare ikv.


livet är inte ett problem som ska lösas,

utan en verklighet som ska upplevas.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards