Alla inlägg under februari 2012

Av therese strand - 19 februari 2012 22:59

Har varit en otroligt lugn dag idag, det har man söndagar till! jag simon och Rebecca har haft film mys hela kvällen, just nu sitter vid och ser eva och adam. haha nördar som vi är, men är faktiskt kul att se barn filmer. Älskar dom!

blir nog att sova snart ska ju som sagt upp till skolan imorgon, ska även ta mig till det där förbannade gymmet, ska dra med mig lillasyster hade jag tänkt! :) men nu blir det att fortsätta se eva och adam, hehe. Godnatt.


   

Av therese strand - 19 februari 2012 14:51

haha glömde bort att skriva en liten komisk händelse igår, vi hade ju som sagt lite party här i min lägenhet, folk och högmusik, sen ringer det en tant på mitt bord och vill komma och köpa det, haha så mitt i allt svänger hon förbi med hennes dotter och står i mitt vardagsrum och skruva lös bordet, haha alla såg lite paffa ut.. 


aja, det var lite kul ändå! och nått som är ännu bättre är ju att ja blev 500 kr rikare!
cash money bitch!

   

Av therese strand - 19 februari 2012 14:42

 

Av therese strand - 19 februari 2012 14:32

yapp thats me!

ne men känns som om alla har pojkvän och gosegoo, hittar ju aldrig en karl jävel! men finns det några i luleå eller? Nae, så fan heller! kommer leva själv hela livet med mina 12 kattar, haha eller ;) ne men singel livet är faktiskt skönt. fast det är ju så mysigt att vakna med någon vid sin sida! vars är du min man?!?!?    hehe.


Han med kepsen och dom äckligt snygga tatueringar, han är min! ba så ni vet, 

Hade ni sagt nej kanske? ne det tror jag inte, Im totally in love!!!! ;)


Av therese strand - 19 februari 2012 14:17

hejsan alla sköna pönor! :)

Jag lever trots allt efter en hård helg, haha! ne men har faktiskt haft en riktigt rolig helg, umgåtts med härliga människor! Har precis kommit hem från marco polo, kännnre mig som en stammis där, haha. Fick i mig lite av en kycklingrulle! Nu ser jag på medans en viss fröken rebecca städar mig lägenhet så fint!

Ska förbi mamma en sväng och  pressa en semla! oyeah, fyfan va göttans!

     

Av therese strand - 17 februari 2012 20:06

Ikväll blir det party, sitter och dricker go cider med Rebecca nu  och dunkar musik ashell,

väntar på nå grabbar som kommer hit och håller oss sällskap, sen får vi se vad kvällen bjuder på! :)


ciao.


 

Av therese strand - 17 februari 2012 16:16

Tjänare allihopa!


Kände mig lite krasslig i början av dagen, men det börjar ta sig ;) hehe. det är ju som sagt fredag. gått på stan idag med rebecca och fyndat lite. Köpte en svin snygg tunika, i L? bara för att den kostade 50 kr.. men jag känner nu att den e liksom lite små stor haha, men ja ska försöka fixa det där på något sätt ;) 


Får se vad som händer ikväll, blir nog lite ändrade planer i alla fall. Men ni får checka in senare vettja, tjing!

   

Av therese strand - 15 februari 2012 15:46

Är det någon som ska på tomorrorland iår??? jag vill och jag måste dit, förstår ni hur fett det hade varit,!!! Ska fan börja kolla biljetter nu och dra med mig nå folk! OYEAH! here we come belgien!

Presentation


En blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards