Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Josef nilsson.

Av therese strand - 21 mars 2012 16:43

Det är ju så himla många som går bort i droger just nu.. Känner ett ex antal som gått bort, lika tråkigt varje gång! och det kommer fortsätta hända, Det är de som är det hemska. Tror det var 4 st som gick bort Under min behandling som bara pågick i 10 månader.

Första veckan när ja kom till hemmet så dog en av mina polare, FÖRSTA jävla gången när jag fick gå in på datorn så var det de första jag såg. vila i frid markus, vafan alltså? Men en av dom som stod mig närmast som gått bort är Josef nilsson, Mitt ex alltså.- Han  är en av dom få killar som ja verkligen varit kär i, vi hade upp och ner gångar, men mesta av tiden var allt bara underbart, jag var så kär, så kär.. Jag vet att du inte kommer tillbaka, men jag vill att du ska veta att jag älskade dig Josef! du var en underbar människa.

Jag hade inte så bra kontakt med josef på slutet, men jag fick äntligen tilbaka den, eller ja dert var faktiskt han som tog kontakt med mig igen, Han var på behandling och även jag, men vi stöttade varandra, och var jätte glada att vi kunde prata igen, efter ett tag så var han bara borta.. :( jag var helt förstörd. Grät í flera veckor, fattade inte att de var sant, min josef?? :( Men så är det, och vi kommer itne få honom tillbaka, men vi kan ju i alla fall göra nånting, försöka göra nånting åt framtiden, Ungdommar kan inte hålla på att gå bort kors och tvärs, flera människors liv förstörs på grund av det. 

döden? varför..


   
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese strand - 27 juni 2012 07:55

asså ja orkar inte, Märker nu för typ en kvart sen att ja har satans läkar tid kvar över åtta! RUN FOREST RUN!!!!        ...

Av therese strand - 27 juni 2012 07:45


Blev en kvällspromenad hem från pappa igår, hamnade på tuna! fick fukking skavsår halvvägs, så blev en haltande therese.. åh, dom e inte lite brutala heller! nae, sen blev det movie time på tunis sen somnade jag. och visst så hade jag bokat tvätt tid...

Av therese strand - 26 juni 2012 19:26

           

Av therese strand - 26 juni 2012 19:22

Okej, fan jag erkänner..   Ja, senaste tiden har varit riktigt jobbig, faktiskt! Men sen är inte allt heller som en del säger, folk pratar så jävla mycket skit i den här stan! men fuck det. jag vet ju bäst, eller hur? som sagt, Döm mig inte fören...

Av therese strand - 26 juni 2012 19:03


blivit en väldigt lugn dag idag..Umgåtts lite på tuna, sen kom tobbe och pappa och hämta mig så drog vi till gstad och käka middag. Blev hamburager med sallad och keso, alltså utan bröd och shit! ;) dom kör ju GI metoden här borta. hehe. Nu blir det ...

Presentation


En blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards